Peacepink

Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs

Aloita oman "keskustelun", jossa ainakin itse aion tuoda esille joukkovainossa mukana olleiden nimiä, kuvia, osoitteita ja mitä vaan mikä auttaa identifioimaan tässä järjestäytyneessä rikollisuudessa mukana olevia.  Osa on pikkurikollisia, osa saastaa joka rehellisessä oikeudenkäynnissä joutuisi vankilaan pitkäksi aikaa. Nimet eivät ole pahuusjärjestyksessä. Tätä ei ole pakko kenenkään lukea, jos, aihe ei miellytä.

Otin selville autorekisterikeskuksesta yhden tekijän tiedot. Kokeilin ensin perustiedoilla, mutta "yllättäen" omistaja olikin vaihtunut katuteatteritapauksen jälkeen, joten meni vähän rahaa hukkaan. Otin sitten kaikki tiedot. Tässä "1. omistaja 31.5.2016-25.8.2016". Tapaus sattui ma 20.6.2016.

Pekkala, Yrjö Aleksanteri Naamangantie 8 B 19, 93100 PUDASJÄRVI

Moottoripyörä oli Honda CPR Racing (ehkä 750 cm3).  Pyörä on poistettu rekisteristä vaurioituneena 19.7.2016.

Noin klo 21:05 maanantaina 20.6.2016 olin Oulussa Tuirassa Merikosken voimalaitoksen yläkanavan puolella, ylävirralta päin tuli pyörä/jalankulkutietä moottoripyörä. Meitä oli muutamia ihailemassa joutsenia joen rannalla. Sopivasti katujenpuhdistajat olivat unohtaneet (tai "unohtaneet") ison määrän kadulta kerättyä katuhiekkaa/pölyä juuri niille paikkeille. Siinä oli terveellistä ainesta varmaan kymmeniä kiloja, saattoi olla enemmän. Kohdalle päästyään kuski aloitti rajun kiihdytyksen ("kuminpolton"), jolloin levisi isolle aluelle laaja paksu pölypilvi (kuin hiekkamyrskyssä). Oli vähän onnea että tuuli oli meistä poispäin, muuten olisi ollut juostava pois paikalta. Tilanne oli siitä harvinainen että jäi erittäin hyvät tuntomerkit tekijästä. Hänellä oli lenkkarit jalassa, vaaleansiniset farkut, musta kypärä, visiiri auki. Takissa mustat hihat. Punaista selässä alapuolella, valkoista yläpuolella. Ei silmälaseja. Mainitsin mistä oli kysymys jälkeenpäin, mutta sain niin kuin niin usein toisen selityksen asialle :)

Views: 129

Replies to This Discussion

Laitan tänne yhden katuteatteritapauksen, vaikka se ei täydellistä tunnistusta sisälläkään. Noin viikko sitten, taisi olla pyhäinpäivä 5.11.2016 kun olin Kalliotie 18:n pesutuvassa (90500 Oulu), sisään tuli talon asukas, en muista koputtiko. Avattuaan oven hän vain katsoi minuun muutaman sekunnin ("virnisteli") ja sitten sanoi "huomenta". Kello oli jo iltaseitsemän tai niillä paikkeilla. Juuri tuota ennen monia päiviä oli mennyt että menin vasta aamukuuden-seitsemän jälkeen "nukkumaan". Aikaisemmin hän on isoon ääneen kommentoinut käytöstäni ison porukan keskellä ulkona.Tukevahkolla kaverilla, ehkä 60-v., oli epäsiisti valkoinen parransänki, kaljamaha, lelunvaaleansininen verkkapuku, jossa isolla rinnassa "SUOMI".  Näytti lihavalta smurffilta.

Hän kertoi että joku oli jättänyt ulkooven auki (pesutuvan käytävältä). Halusi oikein minun lähtevän katsomaan sitä, aukinaista ovea! Kun olin samana päivänä tullut pesutupaan, sen ovi oli jätetty auki. Sanoi olevansa turvallisuusalalla. Kysyin mitä se oikein tarkoittaa, jolloin vastaus oli vain:" Se nyt on vaan sellainen nimike." Mahdollisesti taloyhtiön turvallisuusvastaava, muistelen sellaisen jossain paperissa nähneeni. Hän alkoi kyselemään mielipiteitäni esim. lukkouudistuksesta, jossa siirryttäisiin numerolukkoon. Ilmeisesti halusi varmistaa että kokouksessa jossa asiasta päätetään on vain jees-miehiä ja -naisia mukana. Kun kerroin mielipiteeni tuollaisesta uudistuksesta, hän sanoi: "Unohda koko juttu!" Demokratian periaatteet hyvin hanskassa :) Isännöitsijän valinnasta halusi myös kuulla
mielipiteeni.

Tyyppi sanoi itse olevansa humalassa. Ei ollut ensimmäinen kerta kun pyykkituvassa tulee taloyhtiön edustaja tai isännöitsijä jopa melkein umpikännissä "hoitamaan" asioita ja kertomaan mielenkiintonsa kohteista. Parhaita hetkiä roistojen nalkittamiseen!

Pentti ja Heimo Järvinen

Kirsi tyttönimeltään Hänninen

Jussi Hokkanen

Erkki Haka

Soili Hautamäki

Pasi Uosukainen

Janne Tapani Sipinen

Aikaisemmin kirjoitin tapauksesta jossa kaupan kassa useita kertoja huijasi "ovelasti" rahaa itselleen. Saattaa olla että se oli niissä poistetuissa kirjoituksissani. Nyt sama tapahtui uudestaan, samoin S-marketissa Oulussa kuten edellilläkin kerralla. Kyseessä lienee melkein täydellinen rikos. Ei liity välttämättä vainoon, voidaan tehdä muillekin, mutta myyjän aikaisemmasta ilmeilystä ja käytöksestä päätellen liittyy. 13.12.2016 klo 22:43, 17 minuuttia ennen sulkemisaikaa, maksoin Tuiran uudessa S-marketissa, joka juuri täytti vuoden, ostokseni 20 euron setelillä ja annoin vielä 4 euroa kolikkoina, jotta saisin kympin takaisin. Yhteensä ostokseni olivat 13,83 e. Myyjä antoi kuitenkin takaisin vain 15 senttiä, jota jäin sitten ihmettelemään. Taisin kysyä, enkö antanut kahdenkympin seteliä. No niinhän se oli, myyjä ei vaikuttanut kovinkaan hämmästyneeltä tai nololta, anteeksipyyntö vaikutti harjoitellulta selitykseltä, oli kuulemma väsynyt. Myyjä otti sitten vain kassasta kympin setelin ja antoi sen minulle. Mitään kuitin korjausta ei tarvinnut tehdä, koska kuitissa oli virheellisesti merkitty minun antaneen 14 euroa. Ellen olisi huomannut pyytää rahaani, kassa olisi ottanut sen päivän päätteeksi omaan taskuunsa.

Ennen tätä tapausta olin useita kertoja ihmetellyt että taskussani oli vähemmän rahaa kuin pitäisi ja tiliotteella normaalia enemmän nostoja.  Mahdollisesti tämä on onnistunut taas monta kertaa.

Viime kerralla (Raksilan S-Marketissa) vein tapauksen kassan pomolle, joka oli hyvää pataa tekijän kanssa, ja kertoi selityksenä mm. että on nopeampi näppäillä kuittiin eri summa kuin se minkä asiakas todella antaa.

Yritin etsiä vastaavia tapauksia mutta en löytänyt.  Tätä täytyy tapahtua usein.

Kympin ja kahdenkympin seteliä on käsittääkseni vaikea sekoittaa toisiinsa. Jos ei ole, kassa ei taida olla oikea työpaikka.

Myyjä oli nuorehko vaaleatukkainen nainen. Jos saan nimen selville niin kerron. Kuitissa on

S-MARKET TUIRA

3 K3 M000003/0213  22:43  13-12-2016

Oulun kaupunginkirjaston pitkäaikainen työntekijä, joka ti 21.2.2017 noin klo 18:18 oli toisen kerroksen asiakaspalvelupisteessä, joka on suoraan edessä, pylvään vieressä, kun menee portaita toiseen kerrokseen. Arviolta 55-60-vuotias nainen, jolla aivan vaalea tai vaaleaksi värjätty tukka, muistuttaa vähän malliltaan pyöräilykypärää, takana "uloke". Tummasankaiset silmälasit, jotenkin kulmikkaat. Pilkulliselta näyttävä asu, vaalealla pohjalla tummempia pilkkuja. Säännöllisesti irvistelee kun näkee minut. Otti taas saman ilmeen, josta olen maininnut ennenkin. Imee huulensa sisään pitkäksi aikaa, näyttää kuin olisi vanha mummo jonka tekarit unohtuivat jonnekin. Tarkistin vielä jälkeenpäin oliko sama ilme kun en ollut näköpiirissä, ilme oli vaihtunut normaaliksi :) Ei uskaltanut irvistellä enää sittenkään kun kävin katsomassa tuntomerkkejä.

Tänään oli sama työntekijä samalla paikalla Oulun kaupunginkirjastossa, mutta ei enää irvaillut :)

Siis ke 22.2.2017 n. klo 15:40.

Järjestäytyneen rikollisuuden edustaja Saarialho/Pikkarainen, Kalliotie 18 as.30 ovessa on vaihtunut nimi. Huomasin 3.3.2017. En ole huomannut muuttotavaroiden kantoa asuntoon. Toivottavasti on tullut rehellisiä ihmisiä sijalle (jos oikeasti asukas/asukkaat ovat vaihtuneet), valitettavasti taitaa olla epätodennäköistä. Ehkä möykkäämisen väheneminen liittyy tähän.

Eilen sunnuntaina kesäkuun 4. päivänä 2017 olin lenkillä, menin keskustan kirjastosta merelle päin pikisaarensiltaa pitkin. ja siitä pikisaaren etelärantaa menevää kulkutietä. Ohittaessani OSAOn (Oulun Seudun Ammattiopisto) rakennukset aivan päädyn tuntumassa kulkureitin varressa oli kuvaaja, kamera jalustalla. Hän seurasi tuloani jo muutama kymmenen metriä ennen kuin saavuin aivan kohdalle. Käänsi kameran linssin koko ajan suuntaani. Ohittaessani hänet olisin luultavasti voinut koskettaa kameraa ojentamalla käteni, oli tosi lähellä. Kamera kääntyi koko ajan minuun.

Nousin siinä kohtaa pyörän selästä ja kysyin tyypiltä kameran takana, miksi hän kuvaa minua. No, eihän siihen mitään syytä löytynyt, julkisella paikalla saa kuulemma kuvata. Koko keskustelun ajan hän kuvasi ja kamera oli koko ajan käännettynä suoraan minuun. Kysyin aikooko hän laittaa pilkkavideon minusta internetiin, kun kuvaa minua. Sanoi, ettei ole ajatellu tehdä sellaista. Kysyi, onko sellaisia tehty minusta. Sanoin, että itseasiassa on. Silloin tuli ivallinen vastaus: (ei välttämättä sanasta sanaan oikein) "Oletko koskaan ajatellut mistä se mahtaa johtua? Oletko miettinyt, voisiko se johtua sinusta? Oletko käyttäytynyt jotenkin epäilyttävästi?" Kysyin tässä kohtaa: "Ahaa, kuvaat siis epäilyttäviä ihmisiä." Hyypiö meni hiljaiseksi.

Hän siis tunnusti kuvaavansa epäilyttäviä ihmisiä. Itse vain ajoin pyörällä. Kamerassa oli pitkä sikarin mallinen mikrofoni, mahdollisesti kerää ääniä kaukaakin tuloreittini varrelta.

Hän kysyi tiedänkö mitään laista (suurinpiirtein näin, en muista tarkkaa sanamuotoa). Kertoi, että "laki ei tunne sellaista käsitettä kuin salakuvaaminen). Mielestäni en käyttänyt tuota sanaa, mielenkiintoista että hän otti sen esille. Kysyinkin, miksi hän siitä puhuu, johon ei tainnut tulla vastausta. Hän myös kertoi mitä obn salakatselu, pitkä litania lakitekstiä. Oli siis alan asiantuntija.

Pyysin häntä olemaan kuvaamatta minua. Hän komensi minua lähtemään selvästi käskijän tyylillä. Sanoin että kai tässä julkisella paikalla minäkin voin vapaasti olla ilman hänen lupaansa. Silloin hän innostui ja suoristi kameran linssiä minuun päin. Siirryin vasemmalle pois linssin edestä (joka oli noin metrin päässä tai lähempänä).  hän käänsi sen perässäni osoittamaan minuun. Siirryin oikealle jolloin hän veivasi sitä oikealle seuraten koko ajan (ja kamera tietysti kuvasi ja äänitti kaiken). Ei siis välittänyt pyynnöstäni vaan oikein innostui lisää.

Kysyin tyypin nimeä, jolloin hän sanoi "Antti Pylväs". Kysyi sitten

(Laitan parissa erässä siltä varalta että katkaistaan).

Osa tekstistä hävisikin jo. kirjoitan vastaukseen jatkona.

Hän kysyi sitten minun nimeäni, johon totesin suurinpiirtein ettei taida kannattaa kertoa.

Olen ottanut tuon reitin ulkoilureitikseni, ja kuten ennenkin, jossain vaiheessa alkaa sielläkin katuteatteri ja kyseisenlaiset ilmiöt. Juuri samassa paikassa olen nähnyt useita kertoja aikaisemminkin kuvaajan (tai kaksi) , todennäköisesti samaa porukkaa, jotka ovat seuranneet minua kameralla. Ilmeisesti pitempiaikainen videoprojekti. Kamera oli nyt aivan lähellä, saattaa olla että tarkoituksena oli provosoida tällainen kuvatallenne, jota voi tietysti sitten ammattilainen myös helposti vääristellä mielensä mukaan. Jossain vaiheessa hän mainitsi ettei kannata riidellä tms. jolloin sanoin että minähän kysyin aivan asiallisesti. Tätä hän ei alkanut kieltämään. Yritti ehkä provosoida ja saada minut "myöntämään" riitely.

En tiedä missä tyyppi asuu, mutta jos asuu Pikisaaressa, kuvauspaikalle pääsee muutaman minuutin varoitusajalla jos joku bongaa minut aikaisemmin reitin varrelta.

Kameravarustus ei muuten ollut mikään muutaman sadan euron markettivideokamera, se oli toki helppo nähdä. Vaikutti ammattilais- tai puoliammattilaisvehkeeltä. En valitettavasti tarkemmin katsonut tuntomerkkejä, mutta se ei liene oleellista..

Hyvä esimerkki joukkovainosta ja katuteatterista, jossa vakava rikos jaetaan tarpeeksi pieniin osiin, niin näyttää siltä ikään kuin mitään rikosta ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Kuvaajan kommentit siitä, voisiko pilkkavideoiden kuvaaminen johtua minusta, olenko tehnyt jotain epäilyttävää, kertoo tietysti ettei hänellä ollut ihan vain maisema- tai luontokuvaus mielessä, kun seurasi minua. Osoittaa sen että hän on tietoisesti mukana. Ja firman puolesta tulee välineet, joilla voi ihan oikeastikin rehellisen työn (tai rehelliseltä näyttävän julkisivun) varjolla ja ohessa ottaa lisää tyydytystä tai liksaa gang stalkingiin / organized stalkingiin / joukkovainoon osallistumalla omalla pienellä panoksellaan.

Firman nimi on Hauki Media.

https://twitter.com/pylvas?lang=en

http://haukimedia.fi/

https://www.radiopooki.fi/uutiset/keski-pohjanmaa/a-142463

"Keski-Pohjanmaa
Hauki Media haluaa näyttää kaikille Suomen luonnon
11.04.2017 11:20 - Paavo Törmi - Luettu 230 kertaa"

Mielenkiintoista nähdä häviävätkö juttuni kohta, eiköhän joku täältä lähetä pian kaverilleen vinkkiä.

Eilen sunnuntaina 2.7.2017 noin klo 21:30 tai muutama minuutti aikaisemmin kun menin asunnolle reittiä jota usein kuljen, aivan vastaavalla tavalla kuin Antti Pylväs on tehnyt toistuvasti, noin 100 metriä pitkän suoran päässä oli noin kymmenkunta nuortamiestä joilla taisi olla kaikilla kamerakännykkä tai kamera osoittamassa suoraan minuun. Huomasin heidät vasta muutama kymmenen metriä ennen. Yksi laski kameran alemmaksi osoittaen minuun ja sanoi kovalla äänellä suurinpiirtein tällaista: "OTANPA TAAS SALAKUVAA!!". Muu porukka alkoi silloin: "HAAHHAHAA"

Baarin edustalla/nurkalla Valtatien varrella, mutta baarin julkisivu ei ole tielle päin vaan parkkipaikalle. Samassa talossa kuin baari jossa kirveellä surmattiin joku vuosi sitten ihmisiä.

Matkittiin siis näitä kirjoituksiani, tai sitten Antti Pylvään julkaisemia tai jakamia videoita.

Sanoisin vielä, ettei jää epäselväksi: Antti Pylväs ei ollut mikään satunnainen vainoaja, vaan selvästi syvemmällä näissä rikoksissa. Sen jälkeen katuteatteri on taas vaihteeksi kovasti lisääntynyt, eli halutaan suunnata huomio paljastuneesta järjestäytyneen rikollisuuden edustajasta muualle. Julkisivu on tietysti ihan lailliselta näyttävä firma, kaveri oli varmaan "luontokuvaamassa" tuolloinkin, ja palkka juoksi :)

Samalla tavalla kameralla seuraajia on myös näkynyt selvästi enemmän tuon tapauksen jälkeen. Kameraa/kännykkää käännetään seuraten koko ajan suuntaani.

RSS

Latest Activity

Soleilmavis posted an event

Saturday Meetup in Seattle at Orient Express Restaurant.

November 16, 2019 to November 15, 2020
There has been a Saturday Meetup in Seattle.The next Seattle group meeting is Saturday, November 23. And it will be a celebration of Thanksgiving at 12 noon at their usual location, the Orient Express Restaurant.See More
37 minutes ago
Port Alberni is targeted liked Soleilmavis's event UNITED NATIONS SPECIAL RAPPORTEUR ON TORTURE
49 minutes ago
Soleilmavis replied to Soleilmavis's discussion Responses and replies from government and public
"Amy Anderson recently received this letter of support from one of her City Council representatives in the city of Richmond, California in June 2019.  The text is…"
57 minutes ago
indira ramesh commented on Soleilmavis's event Matt Overton's facility for California victims
"I live in Virginia  and tried to call Matt and his voice mail is full. I need toxicology report to see what is the effect of WIF exposure in the body. I have  severe pain  in my face nera the jaw , also had  cancer  surgery…"
9 hours ago
indira ramesh might attend Soleilmavis's event

Matt Overton's facility for California victims at Southern California

November 12, 2019 to November 11, 2020
Short-term Care Facility for TI'sin Southern California!Matt Overton's facility is now open and available for residence by TI clients. Matt states that this is the "first treatment facility that specializes in TI's to help them process what's happening to them and deal with the attacks."  The facility is designed to house veteran TI's who suffer from PTSD and stress and anxiety issues.  Matt even has a non-profit that will help with an insurance plan for prospective clients.    Aligning with…See More
9 hours ago
Robin Yan posted discussions
10 hours ago
Robin Yan commented on Robin Yan's event Again, UN advised me to file complaints against "them "...
"What torturers hide must be truth, evil,and crimes. Please forward this  to International Bar Association by fax  and sr-torture@ohchr.org , thanks. UNUN Human RightsUN Human Rights CouncilInternational Bar AssociationInternational…"
10 hours ago

Badge

Loading…

© 2019   Created by Soleilmavis.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service