Peacepink

Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs

Aloita oman "keskustelun", jossa ainakin itse aion tuoda esille joukkovainossa mukana olleiden nimiä, kuvia, osoitteita ja mitä vaan mikä auttaa identifioimaan tässä järjestäytyneessä rikollisuudessa mukana olevia.  Osa on pikkurikollisia, osa saastaa joka rehellisessä oikeudenkäynnissä joutuisi vankilaan pitkäksi aikaa. Nimet eivät ole pahuusjärjestyksessä. Tätä ei ole pakko kenenkään lukea, jos, aihe ei miellytä.

Otin selville autorekisterikeskuksesta yhden tekijän tiedot. Kokeilin ensin perustiedoilla, mutta "yllättäen" omistaja olikin vaihtunut katuteatteritapauksen jälkeen, joten meni vähän rahaa hukkaan. Otin sitten kaikki tiedot. Tässä "1. omistaja 31.5.2016-25.8.2016". Tapaus sattui ma 20.6.2016.

Pekkala, Yrjö Aleksanteri Naamangantie 8 B 19, 93100 PUDASJÄRVI

Moottoripyörä oli Honda CPR Racing (ehkä 750 cm3).  Pyörä on poistettu rekisteristä vaurioituneena 19.7.2016.

Noin klo 21:05 maanantaina 20.6.2016 olin Oulussa Tuirassa Merikosken voimalaitoksen yläkanavan puolella, ylävirralta päin tuli pyörä/jalankulkutietä moottoripyörä. Meitä oli muutamia ihailemassa joutsenia joen rannalla. Sopivasti katujenpuhdistajat olivat unohtaneet (tai "unohtaneet") ison määrän kadulta kerättyä katuhiekkaa/pölyä juuri niille paikkeille. Siinä oli terveellistä ainesta varmaan kymmeniä kiloja, saattoi olla enemmän. Kohdalle päästyään kuski aloitti rajun kiihdytyksen ("kuminpolton"), jolloin levisi isolle aluelle laaja paksu pölypilvi (kuin hiekkamyrskyssä). Oli vähän onnea että tuuli oli meistä poispäin, muuten olisi ollut juostava pois paikalta. Tilanne oli siitä harvinainen että jäi erittäin hyvät tuntomerkit tekijästä. Hänellä oli lenkkarit jalassa, vaaleansiniset farkut, musta kypärä, visiiri auki. Takissa mustat hihat. Punaista selässä alapuolella, valkoista yläpuolella. Ei silmälaseja. Mainitsin mistä oli kysymys jälkeenpäin, mutta sain niin kuin niin usein toisen selityksen asialle :)

Views: 115

Replies to This Discussion

To 5.10.2017 n.klo 22.10-22.15
Hietasaaresta Tuiraan menevälle sillalle pyöräillessäni (Hietasaarentien reunassa olevaa kevyen liikenteen väylää) takaani samaan suuntaan tuleva auto hiljensi vauhtinsa erittäin hitaaksi (ehkä pysähtyi), sitten kun oli sopiva "musiikki" löytynyt, kiihdytti ja ohi mennessään laittoi kovalle soimaan räppiä tai siltä kuulostavaa, sanat "laukaus" ja "aseenkanto" ,ehkä oli "aseenkantolupa" tms.

BRY-595, tumma pienehkö henkilöauto, takaovi pysty, rekkari valaistu keskellä ovea tai vähän alla, autossa taisi olla useita henkilöitä sisällä.

Samantapaisia vihjailuja on tullut esim. kun käytän kuntoilutelineitä kaupungin puistoissa. "Ei tullut teräaseita mukaan" ohikulkevasta roskasakista jne. Jotkut aloittavat mylvinnän ja muu porukka nauraa kovaan ääneen perässä.

Vaikuttaa selvästi lisääntyneen median edustaja Antti Pylvään tirkistelyprojektin paljastuttua. Pitää saada huomio siirrettyä muualle.

Kun tulin sisälle Tuiran kirjastoon sunnuntaina 8.10.2017 noin klo 16.10, kohta perässäni tuli tyyppi jonka jäljiltä tietokoneet kirjastossa ovat paskanruskeana, paperiin jää ruskeata tahnaa kun pyyhkii pöytää, näppäimistöä ja hiirtä.  Kädet ovat kaverilla ruskeana ilmeisesti ulosteesta. Olen valittanut asiasta henkilökunnalle, asia vähän taisi parantua. Tyyppi tuli tänään taas kohta perässäni sisään ja hengitti sisään päästyään ulos täynnä tupakansavua olevat keuhkot. Vetää sisään ovella ja sitten äkkiä sisään. Eikä vain tänään. Mitähän hyypiölle tuosta maksetaan?

Kun vielä voin kertoa. Ei tässä ole kaikki edes.

Pekka Vilppola. Tuiran terveysasemalla ehkä nykyäänkin. Ollut YTHS Linnamaalla Oulussa.

Tässä on hammaslääkäri, joka avoimesti naureskellen, "sadatellen" on aiheuttanut terveydelleni vakavaa vahinkoa. Hän on hionut lupaa kysymättä hampaani siten että hammashoidon jälkeen minulla oli puhevika. YTHS:llä Oulussa noin 2006 tai 2007. Kun menin vastaanotolle, jonne olin yllättäen saanut kutsun tarkistukseen YTHS:ltä, kun olin valittu osallistumaan tutkinnonvalmistusohjelmaan, hän nähdessään minun astuvan lääkärin huoneeseen nosti poran pyssyksi, ampui minua kohti ja nauroi. Ajattelin silloin että se on hänen normaalia huumoriaan. Mutta ei se tainnut olla. Muut kurssilaiset eivät olleet saanet sellaista kutsua, mutta silti menin. Kun hän alkoi hioa, yritin kiemurrella pois, mutta hän vain sanoi: "pysy nyt vain paikallaan", kertomatta miksi hioo. 

On sanonut laittavansa minut jonoon hampaiden tarkistukseen, useammin kuin kerran. En ole ollut jonossa, kun olen kysellyt.

On aiheuttanut kuopan suuhun toimenpiteen aikana, kun sanoin että pumpulitukot tekevät kipeää. Hän laittoi vihaisena vielä lisää, muistan laskeneeni, mutta voiko niitä laittaa yksitoista, vai oliko kahdeksan. En ole varma, mutta meni ihan kovaksi ja verenkierto tietysti väheni, kuoppa kai tuli kudoksen verenkierron loputtua toimenpiteen ajaksi. Kuoppa sitten  vahingoitti hampaita kun sinne meni ruokaa taskuun, jollaista ei nnen minulla ollut.

Kävin Tuiran hammashoitolassa, sain ajan ja sanoin että olen hammaslääkärin pahoinpitelemä. Lääkäri kysyi, täälläkö? En tiedä miksi sanoin ei, vaikka olisi pitänyt sanoa kyllä. Sanoin että haluan kuvat hampaista. Heillä olikin kuulemma uusi laite hampaiden valokuvaamiseen (vaikka ei siihen kovin ihmeellistä laitetta oikeasti tarvitse). Hän kävi kysymässä sitä toisesta huoneesta. Siinä kävi niin että minut vaihdettiinkin toiselle lääkärille. Ensimmäinen lääkärini näytti jotenkin hämmentyneeltä tai ehkä kummastuneelta sanoessaan minulle että siirryn toiselle lääkärille.

Se toinen lääkäri oli tämä pahoinpitelijä, joka vaikutti jotenkin riemastuvan kun tosiaankin siirryin hänen huoneeseensa. Hän kyllä otti muutaman kuvan, mutta ei vahingoittamistaan hampaista, vaikka niitä osoitinkin istuessani tuolissa. Ei reagoinut mitenkään. En antanut tehdä mitään muuta. Pyysin taas aikaa hampaiden tarkistukseen (tama oli vain korjausaika), jolloin hän sanoi että se kestää ainakin puoli vuotta. (Ei pidä paikkaansa, lain mukaan enintään kolme kuukautta). Kun ihmettelin eikö tosiaan pääse tarkastukseen vaikka hampaat on tässä kunnossa, hän "vihaisella" äänellä sanoi "vaikka olisit syöpäleikkaukseen menossa, ei pääse".

Minulla olikin varattu aika leikkaukseen juuri samoihin aikoihin. Minulle oli myös määrätty syöpälääke. Lääke jonka käyttöohjeessa muistaakseni luki "Tarkoitettu vain syövän hoitoon". Olisin varmasti kuollut jos olisin sitä syönyt. Kyseessä on karsinogeeniksi  tiedetty aine, joka aiheuttaa syöpiä koko kehon alueelle. Sivuvaikutuksetkin olivat karmeita paperien mukaan, mutta lääkäri ei ollut sellaisista kuullutkaan, kun kerroin miksi en halua käyttää lääkettä. Sanoi: "höpö höpö, ei se mitään aiheuta!" Vastoin siis lääketehtaan omaa tekstiä. Tutkimuksessa oli todettu ettei minulla ollut syöpää.

Näin tuli omakohtaisesti koettua Peter C. Goetzschen sanat että potilas tietää enemmän lääkkeestä luettuaan tuoteselosteen, kuin lääkäri. Ja miten lääkkeitä määrätään tarkoituksiin, joihin niitä ei ole kehitetty.

Hampaani ovat pahasti vahingoittuneet, en ole osannut pitää puoliani tässäkään asiassa. Tilanne on myös nopeasti pahentunut. Sitä myös käytetään katuteatterissa koko ajan, imetään huulet sisään kuin hampaattomalla vanhuksella, myös päivänvalossa missä tahansa, vaikka myyjä kaupan kassalla. Joskus joku sanoo: "haha, ei hampaita".

Nyt on myös vaikeuksia puhua, pahoin vahingoittuneista hampaista ja mahdollisesti myös aivojen vauriosta johtuen.

RSS

Latest Activity

davidfulton3 posted a video
46 minutes ago
Soleilmavis updated an event

London Wednesday Rally at Parliament House

May 24, 2019 at 3pm to December 31, 2019 at 7pm
Mr. Paolo Fiora and some others organize a regular Wednesday Rally in London near Parliament House.Raise awareness of the situation of secret mind control abuse and torture.More details see https://www.facebook.com/events/2140797726028837/Contact Mr. Paolo Fiora:07709926942 paolo_bf@hotmail.comSee More
8 hours ago
Profile IconSN00py and Lucia Santos joined Peacepink
12 hours ago
CLS posted a status
"Catch and release?? Catch implant and release! How? What if the old boys club has access to the Philadelphia experiement?"
14 hours ago
CLS posted a status
"Fake seconding coming of Jesus? They control animals and weather. Catch and release! Like the Bible said they can even fool the most devoted"
14 hours ago
CLS posted a status
"Old boys club. Free Harvard degree with b2b and v2k. Get all exam answers remotely. They been cheating for years."
14 hours ago
CLS posted a status
"Old boys club. You go online and troll the club lines and you get a bonus. Hidden coruption. Worst they have access to this tech."
14 hours ago
CLS posted a status
"Mass voter fraud. Point shoot change your opionion remotely with DEWS.""
14 hours ago

Badge

Loading…

© 2019   Created by Soleilmavis.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service