Peacepink

Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs

Kirjoitettu Tiistaina 24.2.2015 14:25 Oulun kaupunginkirjastossa:

Kirjoitan tämän , ettei asia tule aivan yllätyksenä mahdollisille uusille jäsenille. Noin viikko sitten sain ilmoituksen yrittäessäni kirjautua sisään: "You have been suspended". Kun lähetin kyselyn ylläpidolle, pääsin sisään. Kerrottiin vain että kyseessä oli ohjelmavirhe, ei inhimillinen virhe.

Tässä saamani vastaukset:

"You thought right. It was software error, though, not human error. You are now reinstated."
"This problem occured before, I think you can wait just for few days, and the problem can disappear. 
Thank you and Best Regards!"

Minua pyydettiin odottamaan, asia saattaisi korjautua muutamassa päivässä. Huomasin vasta vähän myöhemmin, että kaikki kirjoitukseni tänne olivat hävinneet. Muitakin tämän ryhmän jäseniä (ilmeisesti noin 6) ja heidän kaikki kirjoituksensa hävisivät käsittääkseni samalla myös.

Toiselle jäsenelle lähetettiin vastaus, että kyseessä on automaattinen roskapostinsuodatus, jolle ylläpito ei voi tehdä mitään. Kokonainen uhrin elämäntarina on yhtäkkiä roskapostia (itselläni ei sellaisia varmasti ollut) ja poistetaan pysyvästi. Näin voi käydä sinullekin. Tämä sivusto ei ole ylläpidon hallinnassa, jos näin voi käydä ja sille vain kohautetaan hartioita.

Aloitin jo aikaa sitten keskustelun aiheesta "Yhdistyksen perustaminen". Kaikki sinne kirjoitetut viestit hävisivät ainakin minun näkyvistäni, siis myös kaikkien muiden jäsentenkin viestit.

Tähän ryhmään kirjoitetuista viesteistä -- luultavasti myös muihin ryhmiiin kirjoitetuista -- on vain murto-osa jäljellä. Jos haluatte viestienne säilyvän muiden uhrien luettavana, niistä kannattanee ottaa varmuuskopio.

Tämä kirjoitus on samalla myös testi. Halutaanko tämän asian säilyvän jäsenten tietämyksen ulkopuolella? Jos näin on, tämä viesti tuskin kauan täällä säilynee.

Views: 192

Replies to This Discussion

Terve kaikki! En ole ennen kirjoittanut tähän ryhmään ja löysin tämä sivun erään jäsenen murobbs-keskustelun kautta. Ihmettelin kun minullekin tuli tuo suspended, eikä se hävinnyt vaikka ilmoitin ylläpidolle joten jouduin tekemään uuden tunnuksen. Vanha nickini siis Targeted Individual- mutta kun se on bannattu joudun tällä profiililla kirjoittamaan.

En ole ennen viitsinyt kirjoittaa tänne, koska olen katsonut että se on viisaampaa. Pidän täysin mahdollisena että osa jäsenistä täällä on mt-ongelmaisia, mutta omaan kokemukseeni perustuen eivät kaikki ja kaikki on mahdollista. Aion kirjoittaa nyt jatkossa useammin koska vähän aikaa sitten huolestuin, kun täällä alkoi olla jotain kostomentaliteettiä - siis fyysistä kostoa haaveiltiin. Sanon vain sen, että jos päädytte väkivaltaan se on juuri sitä, mitä vainoajanne haluavat. Jos olette vihaisia, peloissanne ym negatiivisen tunteen alla, se on juuri mitä nämä terroristit haluavat. Terroristi on mielestäni oikea nimi kuvaamaan tätä porukkaa, vaikkakin he ovatkin ilmeisesti korkea-arvoisia virkamiehiä he eivät noudata lakia tippaakaan, vain sen verran etteivät alemmilla portailla olevat sätkynuket käänny heitä vastaan jolloin tämä koko homma valuisi julkisuuteen.

Nyt en ehdi kirjoittaa enempää mutta palaan asiaan ja MUISTAKAA, olkaa kärsivällisiä ja koittakaa elää juuri niin normaalia elämää mitä eläisitte ilman kiduttajianne. Heidän tuomion aikansa koittaa vielä, koska kuten sanottua, kaikkia ihmisiä voi huijata vähän aikaa, joitakin ihmisiä kaiken aikaa mutta kaikkia ei voi huijata ja manipuloida kaiken aikaa.

-rakkaudella ja myötätunnolla -Silakka

Kiusaaminen, vaino, kidutus jne. voivat aiheuttaa uhreissa mielenterveysongelmia. Aivojen vahingoittaminen voi aiheuttaa -- eikä pelkästään voi, vaan aiheuttaa -- ihan näkyviäkin muutoksia ihmisen toiminnassa ja kirjoituksissa. Katsokaa pahiten kidutettujen videoita tästä ryhmästä. Voiko silloin puhua mielenterveysongelmaisesta? Pitäiskö sellaisilta uhreilta kieltää tänne kirjoittaminen? Täysin terveitäkin ihmisiä diagnosoidaan (vahingossa ja tahallaan) mieleltään sairaiksi.

Onhan se täysin mahdollista, kuten sanot. Mutta jos pystyt tunnistamaan heidät täältä tekstin perusteella, olet varmaan mielenterveysalalla töissä. Jos et pysty, miksi ottaa asiaa puheeksi?

Eikö me jo olla vaiheessa kolme: kaikkia ei voi huijata ja manipuloida kaiken aikaa?

Poistetuissa keskusteluissa oli puhetta myös puolustautumisen keinoista. Silloin ainakin minä annoin muutaman linkin (tässä osa jotka muistan), jotka kannattaa lukea tarkkaan (wikipedia ei ole lakikirja, joten kannattaa viime kädessä tarkistaa vielä asiantuntevammasta lähteestä):

https://fi.wikipedia.org/wiki/Itsepuolustus

"hengen, koskemattomuuden, omaisuuden tai kotirauhan puolustamisen kannalta on oikeutettua turvautua hätävarjeluun"

"Euroopan ihmisoikeussopimus sallii hyökkääjän hengen riistämisen välttämättömän voimankäytön seurauksena kenen hyvänsä puolustamiseksi laittomalta väkivallalta"

Tilanne on siis se, että vainottuja ajetaan itsemurhiin, menettämään mielenterveytensä, terveytensä, kaiken omaisuutensa, tai tehdään heistä syyllisiä -- koulumurhaajia jne. Psykopaatit jotka tuollaista tekevät ovat vakavimman luokan rikollisia, murhaajia. Raakakaan väkivalta ei aina ole rikos, vaan laillisesti oikeutettua. Onko puolustautuminen kiellettyä, jos ihmisen terveys tuhotaan hitaasti tai ihminen murhataan hitaasti? Jos nämä lainaukset tai johtopäätökset eivät pidä paikkaansa, korjatkaa!

Uhreiksi luultavasti valitaan ihmisiä, jotka eivät halua tai kykene väkivallalla vastustamaan vakaviakaan rikoksia. Ei sitä oikeutta kuitenkaan kenenkään täälläkään pidä ottaa pois tai uskotella että se on laillisesti väärin.

Tarkoitukseni ei ollut vähätellä tai ketään erityisesti leimata mt-ongelmaiseksi, toin vain esille mahdollisuuden että joillakin taustalla voi olla oikeasti mt-ongelma jonka oireet sattuvat täsmäämään terroristien käyttämiin metodeihin.

Ja juuri väkivalta on se, mitä terroristit haluavat teidän tekevän. En sano suoraan, etteikö itsepuolustuksessa voisi käyttää voimakeinoja, mutta yrittäkää ymmärtää hyvät ihmiset, SITÄ HE HALUAVAT! Nämä terroristit ovat pelkureita jotka piileskelevät virkamiesstatuksensa takana ja manipuloivat ihmiset vainoamaan tiettyjä yksilöitä ja he oikein toivovat, että teette näitä hyväuskoisia hölmöjä vastaan väkivaltaa. He haluavat, että joudutte työttömäksi, tuhoavat sosiaaliset suhteet, saavat teidät laitokseen ja haluavat että puhutte vainoamisesta kaikille ja lopulta käytätte väkivaltaa.

En sano, etteikö vastarintaa saa tehdä, mutta käyttäkää väkivallatonta vastarintaa jos pakko on. Mutta paras vastarinta on sitä, että älkää lähtekö mukaan näiden sadistien leikkeihin. He haluavat, että te kirjoittelette tänne ja teette suunnitelmianne. He haluavat, että kylvette vihassa, kostonhimossa, pelossa ja kaikissa negatiivisissa tunteissa. Niin kauan kuin olette mukana tässä sairaassa "pelissä", jonkalaisena he elämän näkevät te toimitte JUURI NIIN KUIN HE HALUAVAT! Paras puolustus on, että päästäkää irti ja tehkää henkisiä töitä, että voitatte nämä negatiiviset mielentilat jotka teitä painavat. Koittakaa elää niin normaalia elämää kuin elitte ennen kidutuksen alkamista. Älkää provosoituko, älkää pelätkö. Jos joudutte tekemisiin ns "aivopestyn" vainoajan kanssa, oli se henkilö kuka tahansa, älkää tehkö mitään tai provosoiko tilannetta. Nimittäin, jos nämä muut ihmiset huomaavat teissä jotain erikoista he vain levittävät niitä valheita entisestään.

Pitäkää suunne kiinni. Olkaa ylpeitä, älkääkä pelätkö. Tuomion aika koittaa näille terroristeille ja he tulevat vielä anelemaan anteeksiantoanne. Niinkuin kaikki pahat hallitukset, diktaattorit, salaliitot, terroristit ym ovat kaatuneet tämäkin tulee kaatumaan. Julkisuus pitää siitä huolen ja se, että tänä maailmanaikana ihmisten sydämet alkavat heräämään ja näkemään totuuden.

Kaikkea hyvää teille, voimia ja kärsivällisyyttä.

Osa "vainotuista" voi vain näytellä  mielenterveysongelmaista, tällaisessa ryhmässä se on tosi helppoa. Tosielämässä ehkä vähän vaikeampaa, mutta ei mahdotonta, eikä luultavasti edes kovin vaikeaa sielläkään. Tarkoitus on tietysti näillä vainoajilla tai heidän sätkynukeillaan esittää oikeat uhrit huonossa valossa. Ehkä sinäkin olet lentänyt tuohon lankaan?

Tekstistäsi voi monella tavalla päätellä ettet itse ole vainottu, tai ehkä haluat vain antaa sen kuvan. Haluat, että emme tekisi niin kuin vainoajat haluavat. Kuulostaa ihan hyvältä neuvolta. Mutta sitten sanot: "Pitkäkää suunne kiinni". Eivätkö vainoajat halua erityisesti sitä? "Julkisuus pitää siitä huolen" -- kenen aikaansaama julkisuus? Kerro ihmeessä, nämä eivät ole retorisia kysymyksiä.

Näitä asioita pohdittiin poistetuissa keskusteluissa, joiden anti selvästikään ei sinua miellyttänyt. Kas vain, ne hävisivät ja nyt sinulla on mahdollisuus tulla korjaamaan johtopäätöksiä, joissa niihin päädyttiin, jos siellä johtopäätöksiä tms oli. Näppärää! En tarkoita etteikö niistä asioista enää pidä keskustella, päinvastoin. Kiitos että kirjoitat tänne.

Väistämättä kun aiheellisia kirjoituksia (ei siis mitään roskapostia) poistetaan runsaasti -- siis suurin osa tämän ryhmän kirjoituksista -- niin voidaan alkaa tai voiko sanoa että on pakko alkaa samat keskustelut uudestaan. Tästä varmaan vainoajat pitävät, joten en usko sen olevan vain ihan tavallinen ohjelmistovirhe. Yhdistyksen perustamiskeskustelun häviäminen oli varmaan erityisen kivaa.

Poistettuja kirjoituksiani toistaen, laskeskelin joskus YK:n ihmisoikeuksien julistuksesta ja vastaavasta EU-tekstistä, että omassa elämässäni ei toteudu hyvin moni aivan perustavanlaatuisimmista ihmisoikeuksista. Tekstisi perusteella tuntuu, että "omat" tai omina esiintyvät haluavat ottaa ne viimeisetkin oleelliset oikeudet uhreilta, oikeudet puolustautua.

En minäkään muuten kannata väkivaltaa, henkistä tai fyysistä. Ehkä siksi olen siinä tilanteessa missä olen, ja monet muut meistä, todennäköisesti useimmat.

>En minäkään muuten kannata väkivaltaa, henkistä tai fyysistä. Ehkä siksi olen siinä tilanteessa missä olen, ja monet muut meistä, todennäköisesti useimmat.

Niin, sehän tässä on juuri ironista, että vainoajat levittävät kohteista valheita, että he ovat pahoja ihmisiä, väkivaltaisia, raiskaajia tms., vaikka he ovat nimenomaan lähes järjestään hyväntahtoisia ihmisiä, jotka eivät esim. joukkovainoamiseen ikipäivänä osallistuisi.

Vainoajat yrittävät tosiaan ajaa kohteen itsemurhaan tai väkivaltaisuuksiin ja muutenkin ilmeisesti pitävät siitä, että vainottu reagoi voimakkaasti, koska sehän on oletetusti osoitus vainoamiskampanjan menestyksellisyydestä. Sitä voimakasta reagoimista tietenkin käytetään kohdetta vastaan tyyliin "Katsokaa nyt, mikä raivohullu se on".

Jos  24/7 vainoaminen ja kiduttaminen ei ainakin välillä suututa, niin ihme on. Mutta se, että on vihainen on terve reaktio, eikä tarkoita samaa asia kuin viha. Vihaa on vihamielisyys eli pahantahtoisuus muita kohtaan, joka riivaa vainoajia itseään, ei sen kohteita, vaikka vainoajat niin juoruissaan antavat ymmärtää. 

Selvennettäköön vielä, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa kostaminen, vaan ainoa asia, mikä minua kiinnostaa, on se, että vainoajat paljastetaan ja vainoaminen ja kidutus loppuu.

Vielä "mielenterveysongelmaisista" tässä ryhmässä: vainoajat ovat usein (aina?) psykopaatteja, joten sillä perusteella voi olla aika varma, että tässä ryhmässä on oikeasti mielenterveysongelmaisia.

Tiistaina 3.3.2015 18:54

Taas yksi jäsen ryhmästä hävisi, eka vastaaja tähän ketjuun. Kirjoitukset tosin jäivät tällä kertaa, kaksi vastausta tässä ketjussa (T.K.)

Mielenkiintoista, että häipyneitä kirjoituksia virheellisesti kommentoinut nimimerkki häviää ryhmästä samantien, kun hänen tekstinsä ei uppoakaan ihan nielemättä vainottuihin. Tällä kertaa kirjoitukset kuitenkin jäivät :) -- eli ilmeisesti  T.K. jatkaa mielestään hyvien ohjeiden antamista jollain toisella nimellä.

>Niin, sehän tässä on juuri ironista, että vainoajat levittävät kohteista valheita, että he ovat pahoja ihmisiä, >väkivaltaisia, raiskaajia tms., vaikka he ovat nimenomaan lähes järjestään hyväntahtoisia ihmisiä, jotka eivät esim. >joukkovainoamiseen ikipäivänä osallistuisi.

Kokemukseni mukaan vainoajat (rikolliset yleensä) syyttävät vainottuja (toisia) nimenomaan rikoksista, joita he itse tekevät. Se tuottanee erityistä tyydytystä psykopaatille. Heillähän on siihen hyvät valmiudet, tiedetään juuri miten saadaan joku näyttämään tietynlaiselta rikolliselta.

Talossa, jossa asun asuu edelleen pikkunilkki (vähintään), polkupyörien osia pyörävarastosta vievä varas, josta olen kai tänne jo kirjoittanut. Ensitapaamisella kun muutin asuntooni, hän käyttäytyi pyörävarastossa jonne minua seurasi, kuin raivohullu, vaikutti, että käy päälle. Hänen pyörästään oli kuulemma varastettu penkki, ja se olin varmaankin minä joka sen olin tehnyt. Kaverilla on vähintään joka kolmas sana karkea kirosana. Rasvaletti, hoikka pitkä mies, jonka olen usein nähnyt tulevan Oulun kaupunginkirjaston alakerran lehtisaliin tietokoneiden viereen sohvalle lukemaan (isot silmälasit lukiessa)  jotain tuoretta sanomalehteä luultavasti. Oman kertomansa mukaan entinen kilpapyöräilijä, asuu muistaakseni seitsemännessä kerroksessa.

Kun vähän ajan kuluttua ilmoitustaululle ilmestyi lappu, jossa penkin oikea omistaja ilmoitti, että hän otti oman penkkinsä, jossa oli hänen nimensä, takaisin itselleen, tämä varas vastasi lapulla suurinpiirtein näin: "Mistä minä saan nyt penkin lapseni pyörään?" Tämä kertomus ei ole vitsi.

Terve Jouni. En nyt ymmärrä, mistä negatiivinen suhtautumisesi minuun johtuu. Minut on bannattu jo kahdesti tältä foorumilta, eikä ylläpidolta ole tullut selvitystä vaikka sitä olen pyytänyt. Tämä on jo kolmas nimimerkkini, edellinen oli siis Teppo Kunnas. Ainoat viestini tälle foorumille ovat nämä kaksi viestiä jotka tähän keskusteluun olen kirjoittanut, eli mistään sääntörikkomuksista ei ole kyse. En tosin usko, että bannaukset johtuvat tämän sivun ylläpitäjistä, sehän nyt on aivan helppo nakki toteuttaa näille Supon/NSAn/vastaavankaltaisille organisaatioille joilla työskentelee tietotekniikkaan erikoistuneita henkilöitä ja joilla on ohjelmat tätä varten.

Olen ns pikän linjan toisinajattelija ja naiivisti ennen uskoin, että tässä maassa on sananvapaus ja anonymiteetti. Totuus kuitenkin paljastui vuosia sitten, kun itseeni kohdistunut "operaatio" alkoin. Kokemuksieni mukaan jokaisella vainotulla on omat yksityiskohtaiset kokemuksensa joka luonnollisesti johtuu siitä, että jos kaikki targeted indivduaalit kokisivat saman kidutuksen julkisuuteen leviämisen riski kasvaisi. Huomatkaa, että näiden terroristien toiminta pohjaa täysin salassapitoon, koska se on yksiselitteisesti rikollista eikä kestäisi julkisuutta. Nämä henkilöt (ilmeisesti tämän projektin takana on pitkällinen virkamieshierarkiaan pohjaava järjestelmä), jotka ilmeisesti viime kädessä tätä sirkusta ajavat kokevat moraalisesti olevansa lain yläpuolella. Sillä he pystyvät perustelemaan toimintansa ja he kertovat "alempiarvoisille" virkamiehille - joka lopulta johtaa ns tavallisiin stalkkaajiin - vain sellaisia "tietoja", että nämä tiedot ovat tarkoituksella sellaisia, että huhujen levitessä ne lähtevät käsistä.

Viime kädessä olen lähes täysin varma, että Suomessa tämän takana on huumepoliisi/supo (jotka ovat ilmeisesti sisäministerin ja poliisiylijohtajan alaisuudessa), mutta nämä Suomenkin korkea-arvoisimmat virkamiehet ovat vain hyväuskoisia pikku-puudeleita ns "isojen poikien leikissä", johon ilmeisesti kuuluu CIA/NSA  ym vastaavat tiedusteluelimet.

Eli homma perustuu siihen, että ne, jotka ovat lopullisesti vastuussa pystyvät piileskelemään virkamiesstatuksensa takana ja perustavat toimintansa ilmeisesti manipulointiin, lahjontaan, pelotteluun ja kiristykseen.. Uskoisin, että koko tämän projektin takana on salainen tiedustelupalveluiden operaatio, jolla vaiennetaan toisinajattelijat ja muut moraalisesti korkeatasoiset yksilöt jotka ovat uhka tälle mielivallalle.

Ymmärtäkää myös se, että en ihan kaikkea itsestäni mielelläni kerro, koska HE LUKEVAT KAIKKI NÄMÄ JUTUT ja he käyttävät kaikkea mitä sanotte teitä itseänne vastaan.

Moi, mielenkiintoisia kirjoituksia täällä. Samojen asioiden kanssa painiskelen itsekin. Järjellä tiedostan että pitäisi pysyä rauhallisena, olla provosoitumatta ja yrittää kommunikoida ihmisten kanssa positiivisesti, tyyliin "yhteistä vihollista vastaan". Usein se toimiikin, ja esimerkiksi joogasta on tässä ollut apua. Mutta välillä pahasta olosta kasvaa semmoinen karvapallo, että se on pakko oksentaa ulos, ja sitten tulee hyvinkin katkeraa ja vihaista tekstiä.

Luulen, että mun tapauksessa asiaan vaikuttaa se, että mulla on persoonallisuushäiriöiset vanhemmat (asia kävi lopullisesti ilmi vuoden 2014 jouluna) ja tämä vaino on vähän kuin uusinta siitä mitä teininä koin, potenssiin kymmenen miljoonaa. Ehkä siksi kavereiden mukanaolo vainossa tuntuu musta pahemmalta kuin mikään elektroninen häirintä. Nykyisin itselleni oikeastaan pahimpia triggereitä on se, että joku väittää vainon olevan omaksi parhaakseni. Jos kuvittelenkin jonkun esimerkiksi vihjailevan, että oli oikeastaan hyvä, että mun koko yksityiselämä revittiin julkiseksi, koska mun pitää oppia AVAUTUMAAN...tuntuu vähän siltä, kuin joku hakkaisi tylppää naulaa pään sisällä. Sitten tulee tietysti syyllinen olo, koska uskon kumminkin, että moni ihan oikeasti kuvittelee auttavansa jollakin tavalla.

Olisi mahtavaa, jos jollain teistä olisi jotain vinkkejä vainokokemusten rakentavasta käsittelystä. Terapia ei mun kohdalla tule kyseeseen, ainakaan tällä hetkellä.

Voi muuten hyvin olla, että Suomessa gs:n takana on supo. Itse uskon myös armeijan olevan jollakin tapaa osallisena.

RSS

Latest Activity

Daniel Rogers posted a blog post

V2K

I recently have become a victim of V2K. I was wanting to know of any ways to block it..
5 hours ago
Daniel Rogers is now a member of Peacepink
6 hours ago
Gretta Fahey posted a blog post

OPTOGENETICS IS BEING USED TO ENSLAVE MEN AND WOMEN WHILE REMAINING DENIABLE.

Optogenetics is being used to remotely and wirelessly enslave many men and women throughout the world in a completely invisible deniable way.Green algae is light sensitive.A protein causes green algae to swim towards or away from light.Light is now being used to control the behaviour of human brain cells.You take the gene that encodes the green algae protein and another piece of DNA called a promoter and you put them in a virus which you then inject into human beings while they are unconscious.…See More
15 hours ago
John Noble is now a member of Peacepink
yesterday
Mathiew Burkett liked Gretta Fahey's blog post FALSE WORLDVIEW ENFORCEMENT.
yesterday
CLS posted a status
"Execution like life doesnt matter. Someone looks at you badly says something execute them. Remote control heart attacks. They executed my da"
yesterday
Gordana Filipovic posted a status
"Listening might be recommended - If I ever lose my faith in you!"
yesterday
Gordana Filipovic posted a status
"My experience very often, our experience was and is passionate when it is understood - no man, no people...Terrible loneliness."
yesterday

Badge

Loading…

© 2020   Created by Soleilmavis.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service