Peacepink

Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs

KIRJOITAN TÄNNE TAHOJA/PAIKKOJA , JOISSA MINUA ON STALKATTU HUOMATTAVASSA MÄÄRIN

Aloitan naapurikaupungistani Hämeenlinnasta. Olen suom24 HML-palstalle kirjoittanut tämän listan .Eipä tullut vastaväitteitä. Arvasivat, että kirjoittaisin yksityiskohtaisia esimerkkejä. Nämä stalkkaukset ovat myös useiden ihmisten tiedossa.

Aulangon puistometsä

Aulangon matkailumajan uimaranta

Aulangon kylpylä

Ahveniston järvi, luonnonpuisto

uimahalli

Vanajan opisto

taidemuseo(ei henk.kunta)

torikahvilat (ei henk.kunta)

Cafe Laurell(asiakkaat, myös henkilökunta)

Kirkkopuiston kampaamo

City-market Keinusaari

K-Market Aulangontie

Intersport keskusta

Kumppanuustalo

Autokorjaamo Idänpäässä

Nelipyörä HML

jne

Views: 428

Replies to This Discussion

Lehdestä AP luin, että Prisman nyk.pomo on jo entinen eli siirtyy Forssan Prismaan.  Nimi: Minna Hovila-Myllylä.

Uusi pomo, nimi Jarmo Piiroinen,  moikkasi voimallisesti tänään osallistuessaan stalkkaukseen, joka on meneillään. Kun ostan luomubanaaneja, yritetään estää Jos kuitenkin saan otettua niitä itselleni, kassa tuijottaa niitä hyvin vihamelisesti.

Miten onkaan unohtunut kirjoittaa isommat tekijät eli

- helluntailaiset , Suomessa 50 000, Riihimäellä n.300. Hellarihan ensimmäiseksi teki vakiotempun: stalkkasi ensin tunnin ajan väsyneeksi ja ilmoitti sitten: meidän srk on kaiken takana. - Oliko tarkoitus peittää muut helluntailaiset vai muut mukana olevat ja vaikutusvaltaisemmat tahot.

- demarit  -yksittäisiä demareita olin jo käräyttänyt, kun viime kesänä Riihimäen torilla, teltasta ilmoitettiin vakuuttavasti, että vain yksittäiset jäsenet stalkkaavat, ei koko puolue. Tämä tehtiin kaksi kertaa.  -Haluttiin, että ajattelen: ai tää on semmoinen yksittäinen. --Vaikka kyseessä on koko puolue.

NE TAIDENÄYTTELYT JÄIVÄT MUISTIIN, luultavasti itsesuojeluosaston arkistoon.

Stalkkerit haluavat estää/tuhota kaiken aktiviteetin, mikä kiinnostaa ja tuottaa iloa.

Seuraavana luettelo 9 taidenäyttelykäynnistä. Niistä 7 käynnillä ammuskeltiin energia-aseella päähän, kahdella käynnillä oli muuta. Alkuun puhuin asiasta neuropsykologille ja neurologille, kun en voinut tajuta, mitä päälleni tapahtui, kun tajusin, puhuin poliisille.

Amuminen oli voimakasta. Sattui kauheasti ja jonkin aikaa. Juoksin  pois, melkein törmäilin seiniin.

Helsinki:

- Tennispalatsissa H:gin kaupungin näyttelytilassa. 2 käyntiä. Ekasta kerrasta jälkeenpäin pystyin tunnistaman miehen, joka ampui (en nimeä). Tapahtuivat ennen vuotta 2013.

- Amos Andersonilla. Iso monimutkainen. Tajusin jo, että minuun ammutaan jollakin ja huomasin miehen, joka jahtasi ja ammuskeli. Yritin piiloutua ja päästä pakoon. Lopulta piilouduin naisten vessaan.

- Taidehalliin mennessä lipunostaminen tehtiin vaikeaksi. Kysyttiin kaiken maailman kysymyksiä eikä käytännön toimet oikein sujuneet. Joku lyhyempi pinnainen olisi poistunut, sitä kai minunkin toivottiin tekevän.Siellä jouduin hyvin voimakkaan ampumisen kohteeksi. Muistan tarkkaan. Juoksin tuskasta huutaen ja päätä pidellen ala-aulan läpi ulos. Lipunmyyjä ei ollut yhtään yllättyneen tuntuinen.

- Kiasma. Menin vähän ajoissa ja jouduin odottamaan ulkona. Olen näkynyt valvontakamerassa. Lipun ostaminen hankalaa, myyjä sanoi suoraan, että minun ei kannattaisi mennä sinne. Pääsin yläkerrokseen hyvin, mutta siellä alkoi vaaniminen. Yitin livahtaa epävirallisten käytävien/rappujen kautta pois. Hyvin keterästi liikkuva mies seurasi. Juoksin ala-aulan vessaan turvaan.

- Ateneum, kaksi käyntiä. Ekalla kerralla yhdessä sivuhuoneessa ammuttiin. Toisella käynnillä häirittiin niin, että teosten katselu oli mahdotonta.

- Hesassa Annankadulla(?) , lähellä vanhaa kirkkoa galleria. Sisäänpääsy vaikeaa, lipunosto vaikeaa. Osasin jo varoa, en ollut selin kehenkään päin. Mutta sitten kurkistin yhdestä oviaukosta sisään: mitäs tuolla on. Heti ammuttiin. Kun hoipertin lipunmyyntitiskin lähelle, ei myyjä yhtään ihmetellyt.

- Hämeenlinnan taidemuseo, kesällä 2015.  Menin opastetulle kierrokselle. Kun siinä muiden kanssa odottelin alkua, vaksi tuli paikalle. Katseli hetken minua, soitti siten: tänne tarvitaan toinenkin vartija. Pari salia sain olla rauhassa. Sitten paikalle syöksyi tuttu hellaristalkkeri irvistelemään päin naamaa. Sitten yht'äkkiä tunsin neulanpiston olkapäässä.Samantien vaksi otti muijasta kiinni, kiskoi kauemmaksi ja käski lähteä pois. - Se, mitä "itämisajan"

jälkeen alkoi tapahtua, sopii tetanusoireiden kehittymiseen. Niistä oli haittaa hammaslääkärissä,  kerroin niistäkin neurologille, magneettikuvaus oli hankalaa.

Kokemus on myös Mäntästä Scherlachiuksen taidemuseosta, kesällä 2014.

Miten homma hoidettiin? Ehkä joku stalkkeri kulki perässä, toisissa paikoissa jo lipunmyynnissä tiedettiin.

Harkitsin, että kirjoitanko seuraavan, mutta  antaa mennä, kun vaivaa mieltä.

Kävin poliisin juttusilla viimeiseisimmän Ateneum-käynnin jälkeen. Syynä oli voimaan tullut vainoamislaki. Mainitsin, että aikaisemmin on näyttelyissä häiritty. Mutta että ottaa päähän, kun taas. Kerroin Ateneum- käynnistä. Poliisi tiesi ne aikaisemmat. Sanoi, että tätä ei tiennyt. He eivät olleet tehneet sitä. Jotkut muut ovat tehneet. -Että  miten pitäisi ymmärtää.

KOSKA ON VARSINAINEN GS-ALKANUT? 

Kävin läpi mielenterveysyhdistyksen aikaisia retkiä v.2002 - 2009. Otsikkona kaikki iloa tuottava täytyy tuhota.

Tuli mieleen seuraavat kohteet:

Satakunnassa Pyhäjärven risteily ja vanhan aseman museoalue.

Laivaretki Porvooseen

Nokialla Edenin kylpylä

Satakunnassa kotieläintila (srk -retki)

Tuusulan järven taiteilijakotikierros

Näissä vähintään yksi, useimmiten  kaksi vihamielisesti tuijottavaa miestä ja uhkaavasti käyttäytyvää miestä jahtasi ja häiritsi niin, että oli pakko yrittää pysyä porukan suojissa. Yhdessä paikassa yritettiin takaa-ajotyyliin ajaa autolla päälle, 2- 3 paikassa ammuttiin energia-aseella, kotieläintilan rajusti ja usean otteeseen. Eläimetkin lensivät aitauken takaseinään.

Käytetyt häirintätavat olivat niitä samoja, mitä tietämäni  gs:n aikanakin on käytetty.

Koska helluntailaiset ovat olennainen osa vainoani, teen listaa parinkymmenen vuoden ajalta .

Riihimäen terveyskeskus, johtava lääkäri  Tarja Holi savusti minut ulos. Näki paljon vaivaa, mutta oikeastaan ei ollut minua kohtaan sen mielivaltaisempi kuin muitakaan kohtaan. -Jos ei silloin liittynyt gs-vainoon, häneen on saatettu myöhemmin olla yhteydessä.

Kuuluin  v.2002 - 2001 invalidiyhdistykseen, Rinvaan. Siellä kävi helluntailainen Taisto ............Oli  polioinvalidi, kyynärnojasauvat. Tuli sinne vähän ennen muita, niin minäkin.Keittelin hänelle kahvit. Hän jotakin jutusteli. Loppuolella kun jätin lääkkeet pois, tuli vähän hankaluuksia ja lahkolaisuus esiin. Lähinnä on juorunnut minusta

Taistolla oli kaveri, joka joskus kävi majalla ja retkillä, On kuvannut avantouintejani.

Kuuluin MTT-yhdistykseen v. 2002 - 2001. Sinne ilmestyi Eino Lehtola,ensin harvoin, sitten useammin. - Yhdistyksestä erottuani näin häntä kaupungilla kummallisen usein, käyttäytyi oudostikin.- Vasta kun hyökkäsi mielenmanipulaatioasein kimppuuni kirjaston, minulle selvisi, että on helluntailainen. 

Tapasin vertaisia. Kerroin  taidenäyttelyissä tapahtuneista e-ammunnoista. Minulle kerottiin, että näyttelypaikkojen henkilökunta kuuluu johonkin kansainväliseen järjestöön joka kuvittelee ottavansa vallan maapallolla. Muistin nyt, että siitä on on minulle kerrottu jo  joku vuosi sitten. Mutta meni ihan yli hilseen ja puistatti.

Rajalan kamerakauppa Helsingissä Postitalossa.

Talvella 2017 yritin ostaa  kameraa netistää, eri paikoista, ei onnistunut. Pulmana oli mm. maksu, kun en voi käyttä netissä pankkitunnuksia.

Aivan yllättäen lauantai- iltapäivänä menin junalla Hesaan ja Rajalaan. Annoin paperin, jossa oli merkitty kameran merkki ja malli. Suunnilleen sen sain.  Sanoin myyjälle, ettei tarvitse esitellä kameraa, kun alkoi selittää. Kotona rauhassa tutustun. Ihan loputtomiin toisteli, kuinka voin käydä kysymässä neuvoa. - Jotakin aikaisempia maksatti.

Nyt keväällä 2018 Aulangolla ammuttiin e-aseella, kun piti ruveta kuvaaman Aulangon metsälammella. ama punapukuinen, joka oli stalkannut Riksun rannalla Hirvijärvellä. - Meni kamera pimeäksi. Kotona yritin ladata, kuumeni vain. - Menin Rajalaan. Valikota ainoin nappia:huolto. Tuli äkäinen mies: täällä ei ole huoltoa. Sanoin, että takuu voimassa, täältä ostettu. Selitin pulman, en syntysyytä.

Nyt sitten maanantaina 9.7.2018 kävin Rajalassa ostoksilla. Kun menin, 5 miestä seisoi nappilaitteen takana ja tuijotti minua: NYT EI TARVITSE PAINAA NAPPIA: Sanoin, että ostan kameran, kuka myy. Selainen nuorehko/keski-ikäinen vähän rasvoittinut partanaama, jolla oli tumma nuttura päälaella, lähti  myymään. Näytin nykykameran: liian pieni zoomi. Löytyisikö pientä järkkäriä ja siihen objektiivia, yhdessä tarpeeki kevyet minulle. -Sujuvasti ti esille kameran ja objektiivin. Kokeilin:kevyet. -olin sanonut, että nyt zoomi 33, haaveilisin vaikka 200 asti. Kähisi korvaani: tällä pääsee vaikka 300 asti. Olikin eri mittajäjestelmää. Käsitin väärin. Ja ostin.  TAHALLINEN VEDÄTYS: kotona huomasin, että minulla on saman Lumix-kameran kompakti (se entinen) ja järkkäriversio (se uusi). Vanhassa on isompi zoomi.

Miten tämä liittyy stalkkaukseen, selviää, kun kerron piristä ja mindcontrollista. Ja siitä, mitä tapahtui euraavana päivänä, kun menin palauttamaan

Miksi menin maanantaina Rajalaan. Sitä edelsi laittaminen kahviini. Ja puolilta päivin mindcontrollilla pakottaminen matkalle Hesaan. -Piri on myös saattanut vaikuttaa siien, etten ollut tarpeeki arvostelykykyinen.

Sitten oli paha yö. Häirintää ja valvottamista. Olin aamulla väsynyt ja arvelin laskuhumalan alkaneen. PÄÄTIN; ETTÄ PYSYN KOTONA:  Mindcontrollilla pakotettiin lähtemään aikaisin aamulla.

Olin huonossa jamassa ja käytiin täysillä päälle. Olin niin vihainen, että sitkeästi pakotin kuuntelemaan. Luultavasti on ollut tallennin ja ainakin valvontakameran tallenteet. Eiköhän niitä vielä minua vastaan stalkkauksessa käytetä.

Oli kauhea olo koko päivän. Tänään on ollut tasaisen hyvä olo. Onkohan sekään luomua.

Lyhyesti:

Rajalan kaupassa tiedettiin, että minut pakotetaan menemään sinne huumattuna. Ovat saanet määräyksen olla myymättä minulle  haluamaani kamera-objektiivi-systeemiä.  Helppo vedätys, kun olin huumeessa.

Kun seuraavana päivänä menin palauttamaan, tiesivät missä kunnossa olisin.

Kun talvella 2017 kävin ostamassa kameran sieltä, annoin paperin, jossa luki merkki ja malli. Sanoin, että jos on varastossa, ostan. Kun myyjä alkoi esitellä kameran toimintoja, sanoin, ettei tarvitse. Tutustun itse kotona rauhassa. Silti jouduin agressiivisen puhetulvan kohteeksi, vittuilun.

RSS

Latest Activity

CLS posted a status
"Hecs suit. Shield your bodies electric radiation https://youtu.be/8AKYunwZ5Dc"
3 hours ago
CLS posted a status
""electromagnetic radiaton. Emr meter. Can you van eck phreaking hack a human radiation.""
3 hours ago
CLS posted a status
3 hours ago
Meki Banda posted a status
4 hours ago
CLS posted a status
"electromagnetic radiaton. Emr meter. Can you van eck phreaking hack a human radiation."
5 hours ago
CLS posted a status
5 hours ago
Meki Banda liked Ms. Kris Durschmidt's profile
5 hours ago
CM2001 liked D.Ramachandran's discussion Request to sign in petition Ban Remote neural monitoring
7 hours ago

Badge

Loading…

© 2019   Created by Soleilmavis.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service