peacepink

Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs

Lez's Discussions (196)

Discussions Replied To (133) Replies Latest Activity

"Bonjour,  Mon message , qui commentait le choix des expressions, a disparu.  Cet avi…"

Lez replied Jan 16 to CAMPAGNE D'AFFICHAGE par John Arsher (2012)

11 Jan 16
Reply by hassanmcv

"Quel site ? "

Lez replied Jan 15 to CAMPAGNE D'AFFICHAGE par John Arsher (2012)

11 Jan 16
Reply by hassanmcv

" "

11 Jan 16
Reply by hassanmcv

"Bonjour,  On peut préciser qu'il existe, par ailleurs pour coller ou punaiser  des a…"

11 Jan 16
Reply by hassanmcv

"Merci Hassan "

Lez replied Jan 13 to LA GUERRE SILENCIEUSE © 2013 de John Arsher

1 Jan 13
Reply by Lez

"Bonjour,  Il existe un texte d'Eleanor White qui dit que face à ce sujet méconnu du…"

Lez replied Jun 12, 2017 to UNE MANIFESTATION DES TI FRANÇAISES SUR PARIS LE 17. JUIN 2017

3 Jun 12, 2017
Reply by Lez

"Bonsoir,  Mon précédent commentaire a été effacé de mon fait. A la relecture , je le…"

Lez replied Jan 11, 2017 to Certains IC se conduisent en PERPS . Ils ridiculisent les autre cibles et participent au discrédit général

25 Feb 6, 2017
Reply by Microchip

" Voici une éventuelle lettre à modifier et envoyer, pour ceux qui en ont envie  Obj…"

Lez replied Jan 8, 2017 to Candidats à l'élection

3 Jan 12, 2017
Reply by Berenice

"- François FILLON 6-8 rue Firmin Gillot 75015 PARIS ( Guillot) - Arnaud MONTEBOURG…"

Lez replied Jan 8, 2017 to Candidats à l'élection

3 Jan 12, 2017
Reply by Berenice

"Bonjour, La liberté d'expression est le fait de dire avec les mots disponibles ou ch…"

Lez replied Jan 8, 2017 to Certains IC se conduisent en PERPS . Ils ridiculisent les autre cibles et participent au discrédit général

25 Feb 6, 2017
Reply by Microchip

RSS

Latest Activity

deca posted a video

Building a Camera That Can See Wifi | Radio Telescope V2 - Part 3 SUCCESS!

What would it be like if our eyes could see more colors? We may never be able to answer that, but we can build devices that can do the work for us. Over the ...
8 hours ago
Sugey Ortiz-Serrano commented on Sugey Ortiz-Serrano's group RNM COLOMBIA
"Me han sacado de suspensión a las 3.55 a.m lo que significa que parece que despertara  esa hora, a las 4.20 a.m. me han dicho que me van a borrar el ABCDARIO "
14 hours ago
mcy111 posted a status
"red signs at the centre of my chest. see photos"
yesterday
mcy111 posted photos
yesterday
Sugey Ortiz-Serrano commented on Sugey Ortiz-Serrano's group RNM COLOMBIA
"Tengo una semana sin dormir, estoy desesperada y estoy sola. Ya me avisaron que me quieren dejar la memoria completamente borrada y que yo quede en coma, eso me causa mucha tristeza, ya se que me están matando, el dolor de cabeza es…"
yesterday
Wayne Morin Jr posted photos
yesterday
Lez commented on Sonar♦0's group Victimes Francophone De "Mind Control".
"Bonjour, Je souhaite préciser ici, que les 3 blogs français qui portent sur du harcèlement criminel global http://lesharceleurs.wordpress.com https://lezarceleurs.blogspot.fr https://etouffoir.blogspot.fr sont seulement des…"
yesterday
Robin Yan replied to Robin Yan's discussion UN Human Rights: " Torture is a crime under all circumstances" Please forward this below. Thanks.
"You keep going, please see UN' voice for me."
yesterday

Badge

Loading…

© 2018   Created by Soleilmavis.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service